- LabRatsJobs
- Pomoc
Pomoc
Jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci kompleksowe wsparcie na każdym etapie korzystania z naszej platformy. Jeśli masz pytania dotyczące rejestracji, wyszukiwania ofert pracy, tworzenia profilu użytkownika lub jakiejkolwiek innej kwestii związanej z naszym serwisem, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Nasze doświadczone i przyjazne doradztwo pomoże Ci rozwiązać problemy i odpowiedzieć na wszystkie pytania, zapewniając Ci pełną satysfakcję z korzystania z naszych usług. Nie wahaj się z nami skontaktować – jesteśmy tutaj dla Ciebie! Poniżej znajdziesz przewodnik jak opublikować ogłoszenie na naszym portalu!
Jak opublikować ogłoszenie na labratsjobs.pl ?
1. Załóż konto pracodawcy
Najpierw potrzebujesz założyć konto pracodawcy. W tym celu w prawym górnym rogu menu kliknij w link “Login/Rejestracja” – zostaniesz przekierowany do podstrony https://labratsjobs.pl/login-i-rejestracja/
2. Wypełnij formularz rejestracyjny dla PRACODAWCY
Następnym krokiem jest wypełnienie niezbędnych danych do założenia konta na naszym portalu. W tym celu w sekcji “Utwórz darmowe konto” przełącz kartę na rejestrację pracodawcy klikając przycisk “Pracodawca” – tam uzupełnij dane i kliknij “Zarejestruj się”!
3. Edycja profilu
Po pomyślnej rejestracji otrzymasz maila potwierdzającego rejestrację jak i automatycznie zostaniesz zalogowany i przekierowany do podstrony /profil/, w której masz możliwość edycji wszystkich informacji o swojej firmie, w tym logo oraz zdjęć banerowych (w tle). Im więcej informacji wypełnisz tym większą uwagę przykujesz 😉 Po edycji którejkolwiek informacji na dole strony zaakceptuj zmiany klikając niebieski przycisk.
4. Czym jest "Panel"?
W lewym pionowym menu możesz swobodnie przechodzić między różnymi podstronami na naszej aplikacji. Jedną z nich jest “Panel”. W panelu masz możliwość podejrzenia statystyk związanych z Twoją ofertą pracy. Jeśli wybrałeś opcję zbierania CV przez nasz panel a nie przez link zewnętrzny (np. e-recruiter) to zobaczysz ile otrzymałeś aplikacji na dane stanowisko.
5. Publikacja ogłoszenia
By opublikować ogłoszenie możesz zrobić to dwojako – klikając przycisk “dodaj ofertę” w górnym menu lub “Dodaj ofertę” w lewym menu w panelu pracodawcy (aktualnie podświetlony na screenie). Oba przyciski przekierują Cię do podstorny, na której możesz wybrać interesujący Cię pakiet ogłoszeń klikając przycisk wybierz. Co jakiś czas tworzymy nowe pakiety ogłoszeń dostosowując się do wymagań naszych klientów więc warto sprawdzać nowości 😊
UWAGA! Jeśli masz podpisaną z nami umowę, ceny zerują się w koszyku!
6. Tworzenie oferty pracy
Zostaniesz przekierowany do strony, w której możesz wypełnić wszystkie informacje o ogłoszeniu.
7. Tworzenie oferty pracy
Możesz przyjąć zgłoszenia przez portal lub zewnętrzny URL – w pierwszym przypadku wszystkie pliki nadsyłane przez użytkowników (w tym CV czy listy motywacyjne) będziesz mógł później pobrać z poziomu naszej strony!
8. Tworzenie oferty pracy
Na dole znajdziesz też sekcję “Lokalizacja” – Adres to dokładny adres, pod którym znajduje się miejsce pracy. Miasto oznacza jedną z aglomeracji w Polsce czy za granicą, do której można ofertę przypisać – to przydaje się przy filtrowaniu ogłoszeń przez użytkowników. Lokalizacja na mapie – tam wpisz dokładny adres miejsca pracy, który powinien wyświetlić się na mapie, wybierz jedną z podpowiedzi 🚀
Jeśli wypełniłeś wszystkie dane kliknij niebieski przycisk na samym dole strony – “Zapisz i podejrzyj”. Spokojnie! Ten przycisk przeniesie Cię do podglądu wypełnionego ogłoszenia.
9. Podgląd ogłoszenia
W podglądzie masz możliwość podejrzenia jak będzie wyglądało Twoje ogłoszenie o pracę. W górnym zielonym panelu masz dwa przyciski, dzięki którym możesz wstawić ofertę jeśli wszystkie dane są poprawne lub edytować ją by nanieść poprawki.
10. Płatność i publikacja
Ostatnim ekranem przy publikacji ogłoszenia jest koszyk. Tam wypełniasz dane, na które wystawimy fakturę. Posiadamy możliwość płatności PayU – Blik, banki, przelewy itd. Dodatkowo mamy opcję płatności kartą lub zwykły przelew. Ogłoszenie o pracę pojawi się na naszej stronie a my przejdziemy do jego promocji (w zależności od wybranego pakietu) zaraz po zaksięgowaniu płatności. Przy wybraniu płatności PayU zwykle odbywa się to chwilę po płatności.
UWAGA! Jeśli masz podpisaną z nami umowę całkowity koszt zamówienia wyniesie 0zł co widać na zrzucie ekranu!
11. Zarządzanie ofertami
W panelu pracodawcy w lewym menu masz możliwość podejrzenia stanu swoich ofert, powrotu do ich edycji jeśli zakończyłeś publikowanie na podglądzie lub edytowanie publikowanych ofert. Możesz też usunąć ofertę z naszej strony jeśli jest już nieaktualna (czas trwania publikacji ofert to 30 dni!)
Powodzenia!